15 mei: De Joop kuiper ICW tijdrit 2017

Op 15 mei organiseert Stichting Promotie Oldambt de Joop Kuiper ICW tijdrit 2017. Dit is een individuele tijdrit over 17 kilometer. De start is om 18:00 uur, om de minuut. Het betreft een trainingstijdrit zonder echte prijzen. Wel is er een aardigheidje voor de eerste drie in de samengevoegde categorieën. De inschrijfkosten zijn € 5,00 en kunnen worden voldaan bij de start. Een plek reserveren? Schrijf je direct online in!

Nadere info:

• Individuele tijdrit over 17 km
  • Start 18.00 uur (om de minuut)
  • Om des keizers baard – het betreft een trainingstijdrit zonder echte prijzen. Wel is er een aardigheidje voor de eerste drie in samengevoegde categorieën.
  • Er is plek voor max 150 deelnemers
  • De volgorde van inschrijven bepaald de start volgorde. (inschrijven op de dag mogelijk)
  • Er zijn 25 vrijwilligers actief om alles in goede banen te leiden. Onder de vrijwilligers ook uw juryleden van District KNWU- Noord
  • Op Facebook kunt u nadere bijzonderheden vinden https://www.facebook.com/JoopKuiperTijdritOostwold?ref=hl
  • Op Internet http://www.stichtingpromotieoldambt.nl en KNWU wedstrijdkalender.
  • Permanence vliegbedrijf Tom van der Meulen aan de Polderweg 28, 9682 XS in Oostwold, gemeente Oldambt
  • Voor inschrijving willen we graag je naam, licentienummer en bondslidnummer
  • Nadere info en inschrijven tijdrit: deveentjes@hotmail.nl
  • Inschrijfkosten € 5,00, te voldoen bij de start

In samenwerking met KNWU district-Noord, WV  De Stormvogels en Toer 80

Bekijk de flyer of Schrijf je online in!